Träningsvärk.

Har världens träningsvärk idag. På dagen gick jag, Madde och Dominuiqe på en långpromenad och kollade på hästar vid Farsta ridskola. Vi gick i minst 2,5 timme, så himla skönt och mysigt! Sedan körde jag ett riktigt hårt gympass på kvällen med syrran. Hon tvingade mig göra 90 situps och 30 vanliga armhävningar, plankan och massa andra övningar på mattan som hon gör på sina innebandyträningar.. Det var liksom efter alla de övningar jag gjorde på maskinerna och så 20 riktigt intensiv cross trainíng innan dess. Men gud vad stark jag är jämfört med för bara några månader sedan!! 
Jag ska bota min träningvärk genom att köra ett till pass på gymmet idag ;-) Det blir nog mest konditionsträning idag, för musklerna bör väl vila??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0