Själv med barnen!

På lördag åker Mathias iväg till alperna för att åka snowboard med några kompisar. De ska vara där i en vecka och ha det roligt! Jag är väl inte överlycklig över att han ska åka iväg, men det är hans beslut och jag vet att han älskar att åka snowboard så jag förstår honom, till viss del ;-) De kom över ett grymt bra pris med boende, flyg, transfer och liftkort. Perfekt för dem med andra ord!

Vad vi hittar på under den veckan vet jag inte riktigt, det blir nog så att jag äter middag hos mina föräldrar några dagar och så för att slippa ta allt här hemma själv. Och känner jag Mathias föräldrar rätt så kommer de också att ställa upp och erbjuda sig att hjälpa till (eller jag VET att de kommer göra det). Så det blir inga problem egentligen! Det är ju vad ensamstående gör dagligen, bara det att när man inte är van så blir det lite tuffare än vanligt. Tur att vi är två stycken som hjälps åt i vanliga fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0