En vanlig torsdag.

Idag gick vi upp kl 5. Ellen vaknar alltid någon gång mellan 5-6, och sen somnar hon vid nio. Men inte idag! Hon somnade redan klockan sju, hon kröp nämligen upp på mig när vi lekte på golvet och så la hon huvudet mot mitt bröst och somnade. Jätte konstigt, men supermysigt!
Så nu sover hon igen och vårt mat- och sovschema är totalt rubbat. Men det gör ingenting! Hon får väl sova en kortare stund på em för att orka med ända fram tills 19 då det är natt för henne.. Hoppas att det fungerar bara, det återstår att se. I vanliga fall är hon så väldigt precis med sina tider.

Dagens vikt föresten, 8 månader gammal och 7,7kg tung (lätt)! Eller hon är ju inte 8 månader förräns på söndag och då ska det firas! Då är ju pappa M hemma igen och det blir nog familjemys hela långa dagen, iaf om jag får bestämma och det får jag ju eftersom jag är vuxen.

Jag har shoppat massor den här veckan. Jag fick ett generöst bidrag av min pappa förra helgen (tusen tac för det, älskar dig!) och har unnat både mig och Maja en del nya kläder! Maja har växt mycket den senaste tiden så hon behövde lite nytt och jag behövde verkligen lite nya snygga plagg inför våren. Det blev några blusar och ett par supersnygga svarta byxor som är jätte tighta och höga i midjan, med en dragkedja i guld på baken :)

Jag tänkte lägga upp någon bild eller två senare så att ni får se något av det jag köpt.

Föresten, visst var Maja fin i sina nya beiga byxor och tröja från Kappahl?? Byxorna påminner lite om chinos och tröjan är helt bedårande med små rosa blommor på. I love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0