16/3

Idag har jag hunnit med både den ena och det andra!

* Tvättstugan kl 7

* De vanliga morgon bestyren med påklädning, frukost, tandborstning och allt annat som ska hinnas med innan vi lämnar Maja på förskolan kl 9. Vad lugnt det var när man bara hade ett barn att tänka på, särskilt när man var föräldraledig!! Synd bara att man inte insåg det då :-) .

* Gå hem efter dagislämning för att ta hand om tvätten.

* Gick jag hela vägen tillbaka till förskolan för att lämna Majas vantar, som jag hade glömt i vagnen.

* Mötte upp Madde och lilla Moa i centrum. Vi tog en kaffe på pressbyrån och åkte sedan med bussen till Stuvsta.

 * Madde skulle kolla om de hade stövlar på Hi Sport, men det hade dem inte. Så vi gick in en sväng på Coop och köpte barnmat och lite naturgodis istället. Vi stannade även till på "Illern" och åt varsin kebabrulle. Gottt!

* Väl hemma igen så tog jag en välbehövlig tupplur med Ellen och det var fantastiskt skönt.

* Städade och gav Ellen mellis.

* När Mathias kom hem från jobbet så gick vi till hans föräldrar där Maja redan var. Åt en jätte godd middag bestånde av potatis & morötter i ugn, kött, sallad och "Ari´s specialsås" (med massa vitlök i!)

*Sen gick Mathias hem med Ellen, Mathias pappa skjutsade hem Maja. Jag gick själv till affären och handlade gröt, välling, hårfärg till Mathias, mjölk, morötter och fruktpuré.

* Mötte upp min pappa vid hans garage och sa hej medan jag väntade på att Jenny skulle komma hem från sin massage.

*Gick hem till Jenny och snackade en massa och sedan dansade vi ZUMBA! Galet roligt och väldigt jobbigt också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0