Koltrastar.

Vi har massor av koltrastar här där vi bor. Jag är inte så förtjust i fåglar, men just koltrastar tycker jag om. De är vackra att titta på och av någon anledning tänker jag alltid på min farmor när jag ser en koltrast (hon dog den 7:e januari för snart 1 år sedan). 
Hur som helst så kommer de ofta och letar mat på vår balkong.. Ibland känns det som om de tittar på vad man gör, de kan sitta alldeles blixtstilla och bara titta in genom fönstret för att sedan flyga iväg en stund senare.
Här är några bilder jag har tagit på dem, lite synd att bilderna inte blir så bra när man tar kort genom fönstret. Ska försöka ge mig ut och fota med mitt nya objektiv någon dag, när Maja börjar på dagis igen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0