Frisör, bibliotek, gym!

Både i måndags och idag har jag kommit iväg till gymmet. Inga fler undanflykter och dåliga ursäkter, nu ska jag dit minst 2 ggr i veckan. Det känns som ett lagom mål för mig just nu!
Det går riktigt bra med träningen också, känner mig mycket starkare och mer uthållig än när jag började. Hoppas att vara tillbaka i min vanliga form + lite snyggare former och mer muskler, lagom till Turkiet i maj. Resan är nu bokad och jag längtar jätte mycket!

Imorgon ska jag träffa Jaana och Freja (systrar) och deras små bebisar Kira och Dante. De kommer att vara så himla små jämfört med Ellen. Mys!

Idag har jag bara tagit det lugnt hemma med Ellen och det behövdes. Det har varit full rulle de senaste veckorna eftersom Maja inte varit på förskolan och igår hade jag ju kompisar här, så denna dag passa jag på att bara ta det lugnt.

Efter dagishämtning så gick vi till biblioteket och läste några böcker, Maja fick välja tre stycken som hon lånade med sig hem. Vi var även med henne till frisören och klippte upp hennes hår i lite etapper, men behöll längden och luggen eftersom den ska växa ut! Hon blev jätte fin! Mathias var också hos samma frisör någon timme senare, och även han är skitsnygg i håret nu! Alla förutom Ellen är nyklippa lagom till dopet, och det lär nog dröja något år eller två innan hon behöver klippa sig.



(Om ni undrar varför det är så många bilder på Ellen i bloggen och så få på Maja är det enbart på grund utav att Maja vägrar vara med på kort och gömmer ansiktet i händerna så fort jag tar fram kameran. Men jag ska försöka smygfota henne!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0