Citron/Lime pannacotta!

Slänge nyss ihop en pannacotta med smak av lime och citron! Hoppas att den är god, för jag har tänkt att testa den kombinationen länge nu. Provsmakade själva "såsen" för att känna smaken, och jag tror att det blir bra. Jag gjorde pannacottan på ca 3,5dl grädde, 1,5 gelatinblad, 0,5 dl socker och skal+saft av 1 citron och 1 lime!
Jag är inte så jätte förtjust i efterrätter, kakor och liknande. Så denna kombo kanske passar mig eftersom den inte är så himla söt. Återkommer när jag smakar det färdiga resultatet! Har ställt in dem i frysen, så de kanske hinner stelna innan jag går och lägger mig, så jag kanske kan smaka en redan idag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0