Förlåt!

Ser att en del läsare har tittat in här dagligen fastän jag inte har uppdaterat på en hel vecka. Förlåt för det!
Jag har inte haft någon blogglust alls.. Jag har tänkt lite och jag kommer nog inte uppdatera här dagligen i fortsättningen, utan bara då och då! Så nu vet ni det också..

Jag har haft en mysig vecka! Jag har träffat massa goa vänner och deras barn, varit på öppna förskolan, samt fixat och donat en del här hemma. Sen allt det vardagliga som dagishämtningar, lämningar, middagar som ska lagas, träning på gymmet, handling m.m.

Imorgon ska jag hem till Ida och Julius (som jämngammal med Ellen), det ska bli jätte trevligt!


Bjuder på en bild på Ellen också! (Undrar om hon blir blåögd ändå?!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0