Bloggtorka, minst sagt.

Jag har verkligen haft noll lust att blogga den senaste tiden. Eller jag har haft lust, jag har loggat in och skrivit ett par rader för att sedan radera dem igen.
Jag tror jag har börjat analysera och fundera för mycket; hur jag skriver, varför jag skriver, till och för vem jag skriver. Och då blir det inte roligt alls!
Jag ska försöka komma igång igen, känna att det är roligt och lustfullt. Men fortfarande inget tvång, det är verkligen en svår balansgång. Jag vill inte bara leverera mms-inlägg för det är bland det tråkigaste jag vet. Jag vill läsa riktiga inlägg med fina bilder, även om det kan vara kul att då och då få en skymt av någon vardag i form av en spontan mobil bild vid en särskild händelse. Men inte annars! Och då vill jag ju själv leva upp till de kraven jag själv har när jag läser andras bloggar.
Nu har jag lite bilder liggandes i datorn, så jag sa föra över de och sortera upp dem lite och förhopnigsvis lägga ut lite bilder allt eftersom här på bloggen. Riktiga bilder tagna med systemkameran, rätt stor skillnad i kvalitet i jämförelse med mobilkameran.

Här hemma har vi sjukstuga med två febriga barn. Det tar också energi och krafter vill jag lova!
Annars har vi haft många mysiga och roliga stunder den snaste veckan, däribland 3-rätters midag och stand up med goda vänner UTAN barn! Goda middagar, träning, vänner, shopping och annat smått och gott.

Ellen har lärt sig att säga pappa nu också, låter väldigt gulligt! Hon har även blivit lite vildare den senaste tiden, hon ställer sig upp mot allt nu, drar ut saker ur lådor, och älskar att terrorisera sin storasyster genom att dra henne i håret!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0