Godmorgon.

Imorse vid sex åkte Mathias till Västerås för att jobba. Så han kommer inte hem förrän ikväll. Blir med andra ord en kväll ensam med barnen, men det gör inte så mycket. Det är samma sak imorgon, och dessutom är det hockey. Så han åker raka vägen från Västerås till hockeyn och kommer inte hem förrän sent. Trist, men vad ska man göra..
På torsdag ska jag till Naprapaten Christer med min rygg, har himla ont i min nacke för tillfället. Får se vad han säger då. Madde ska också med och kolla sin rygg, så då passar vi bebisarna åt varandra när den andra har sin tid. Det blir perfekt!
Idag har jag inga planer för dagen alls och det känns riktigt skönt. Ska nog passa på att vila, eftersom Ellen ammar så många gånger på natten just nu och dessutom har Maja börjat vakna flera ggr per natt och ropa "mamma! mamma! mamma!" och vill att jag ska sova i hennes säng. Inte så lätt att sova bra om man ska springa fram och tillbaka. Men Mathias hjälper och han la sig och sov hos Maja när hon hade ropat några gånger under natten. Det kommer monster till hennes säng tydligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0