Söndag.

Jag gick up vid kvart i nio, för Mathias gick upp med barnen imorse. Så himla skönt med sovmorgon!!
Idag ska vi till farsta och shoppa, Maja behöver vinterkläder och vinterskor. Det blir nog ett par Viking gorotex skor och en jacka+täckbyxor från didriksons om vi inte hittar något som verkar bättre eller är finare.
Jag ska kolla efter en klänning på H&M också, skulle vilja ha en fin till Ellens dop. Vi har bokat datum nu, fast det är inte förräns i januari så det är ett tag kvar. Maja har ju redan en fin klänning att ha på sig som går i svart och vitt, så det gäller att hitta något till mig och Ellen som matchar litegrann. Jag har tittat ut en långklänning som jag gillar som är svart, hoppas den finns på H&M dit vi ska så att jag kan prova den i affären. Jag antar att Mathias kommer ha kostym på sig, så det är ju redan klart om han inte ska hitta någon skjorta eller så.
Nu ska jag göra kaffe och äta lite frukost!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0