Ha!

Mathias kommer hem efter träningen med några små burkar. Jag undrar vad det är han håller i?!
-Det är min lunch. Det är tonfisk.
Jag gapar, ska HAN äta tonfisk till lunch, på riktigt?
-Ja, jag har ju ingen matlåda, så jag ska äta tonfisk och keso.
Jag gapar ännu större. KESO?! Seriöst, killen har aldrig ätit keso!! Aldrig smakat trots att jag försökt få honom att testa många gånger.
Men alltså, på riktigt så ska han alltså äta keso & tonfisk imorgon till lunch. Den här gymgrejen har plötsligt blivit väldigt mysko. Jag kan inte sluta skratta för mig själv.

Jag säger bara, vänta ni!! Vänta till augusti/september någon gång! Då fan ska det springas förorten runt, det ska simmas och gymmas och gud vet allt. Jag ska väga min normalvikt, dvs 52kg, senast i november/december. Hör ni det? Åh, nu får jag mycket att leva upp till.... Pepp pepp!! Fan vad jag ska äta keso & tonfisk, dietsoppor och vad sjutton som helst. Jag ska bli smal, det är ett som är säkert.

(Ps. Påminn mig om detta och tryck upp i ansiktet på mig sen, snälla?! Upp till bevis liksom, på mig bara!!!! Ds.) 

Såhär smal ska jag bli igen, snabbt som attans. Inte världens bästa bild. Men smal är jag. Ja, precis så ska kroppen bli snabbt som attans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0