Fredag!

Nu har älsklingen semester med oss tills nästa söndag, så skönt! Sedan blir han ju hemma i två veckor när bebisen har kommit + att han har semester v 31. Och i början på september åker vi utomlands, så då har han ledigt i 11 dagar i sträck (vi blir borta 1 vecka, men han tog två extra dagar, och så räknar vi ju med helgen).

Idag har jag och Maja varit i Bandängen, och hon har badat i bassängen där samt lekt i lekparken. Mina föräldrar kom förbi en stund vilket var trevligt!
Vid två hade vi tvättstugan, och när Mathias kom hem från jobbet stack vi iväg till Willys för att handla mat inför vår Nåttarö-resa på söndag! Blev väldigt stressigt, eftersom vi var tvungna att vara tillbaka till 18.00 då vår tvättstugetid gick ut, men vi hann precis!
Och alldelles nyss kom vi hem från en Kinaresturang i Örby, pappa bjöd oss för att "fira" att han fått sin båt såld. Vi stannade inte så länge då Maja tröttnade fort och var gnällig (nu har hon sprungit på toaletten flera gånger och varit "hopplös i magen" som hon själv säger). Hoppas inte hon är påväg att bli sjuk!

Nu ska jag "bara vara". Magen är spänd och det känns som bebis ska sparka sig ut, inte någon skön känsla alls.
Just nu längtar jag mest tills på söndag då vi äntligen är på plats i skärgården. Ska bli härligt att bara öppna dörren och gå ut det första man gör när man vaknar. Äta frukost, lunch & middag utomhus. Grilla, sola, bada. Inte ha någon tv, dator eller så med sig. Kommer inte ens att ta med datorn trots att jag har mobilt bredband. Så det kommer inte bli så mkt bloggande. Jag har ju mobilen, så några inlägg via mms kommer att komma upp och jag har ju även tillgång till internet på telefonen så helt "off" är jag inte.


Ps. 20 dagar till bf! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0