Kommentera mera!

Jag ser att jag har en del läsare, så kom igen... Kommentera gärna det jag skriver, det blir så mycket roligare när man får feedback på sina inlägg.
Ska snart lägga upp en bild på fina bebismagen igen. Den har nämligen växt en del sedan förra bilden togs.
Bebis sparkas och rullar runt i magen så att det står härliga till.
Just nu händer inte så mycket annat i livet. Massor av plugg, vi har sjukvårdskursen i skolan vilket är en rätt så omfattande kurs.. Mathias jobbar ju dessutom i Sundsvall så på dagarna försöker jag plugga, vila lite, städa och plugga ännu mera. Sen är det hämtning, matlagning, lek, tandborstning, pyjamaspåklädning och nattning vilket tar sin lilla tid. På kvällarna är jag helst slut och spenderas framför dator och tv. Halv åtta hos mig är ett måste :) Igår somnade Maja på min mage i soffan medan vi tittade på halv åtta hos mig, jätte mysigt! Jag hade egentligen lagt henne i sängen och satt på en film med orden "när mitt program är slut stänger vi av både tv och dvd och sover" men hon stängde av sin film och kröp upp i min famn redan innan halvåtta hos mig var slut, och somnade gott.  
Idag så har jag det lite lyxigt! Pappa hämtade Maja på dagis idag nämligen. De ska gå på badhuset tillsammans :) Mamma och Louisa skulle nämligen dit så pappa ringde och frågade om han kunnde låna Maja och ta med henne också, och jag som har så himla mycket i skolan tackade glatt JA! Det var verkligen en passande dag att låna ut henne lite...
Nu ska jag återgå till studier och rabbla namn på latin.... Colon, rektum, hepar, ileum, jejenum, duodenum, ventrikel, esophagus, appendix, renes, nefron, glomerulus, vesica urinaria, pancreas m.m. Låter det skoj? =)



Kommentarer
Postat av: Bagpipes

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2011-05-13 @ 14:08:51
URL: http://bagpipes.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0