Läsare!

Tack för att jag fortfarande har  x antal besökare varje dag här, det betyder jätte mycket! Kul att så pass många har fortsatt att läsa bloggen, trots att jag inte bloggat så mycket de senaste veckorna.
Jag har heller inte haft orken att svara på era kommentarer, men jag ska bli bättre på det också.

Idag har vi bara varit hemma och tagit det lugnt sedan jag lämnade Maja på förskolan. Ellen har varit rätt trött, antagligen för att hon knappt sov igår på dagen. Jag har beställt lite kläder på H&M till mig självockså. Beställde även lite till mig och Ellen för någon vecka sedan, och det kom igår. Jätte fint! Tyvärr tycker jag inte att H&M har några fina kläder för barn i Majas ålder, så hon fick inget den här gången. Fast det gör ingenting, hon har ju MASSOR av kläder den ungen :) (Jag älskar att shoppa barnkläder!).

Snart ska vi hämta finaste Maja på förskolan och gå till parken med Carro och Nellie (lika gammal som Maja), sedan ska jag, Maja och Ellen till bvc. Ellen ska på läkarkoll, en liten extra check för att vi ska åka utomlands om några veckor.

Hoppas ni andra har haft en mysig dag! Här i Stockholn regnade det på förmiddagen men nu är det fint väder ute igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0