Rödvin!

Igårkväll kom min kära vän Jenny över. Hon hade med sig rödvin, och det var det första glaset jag drack på mer än ett år tror jag. Så himla gott!
Vi satt och snackade fram tills tolv ungefär, jätte mysigt! Ellen låg bredvid mig och sov i soffan hela tiden och Maja somnade framför en film medan Jenny var här.
Ska bli kul att gå ut och festa sen när Ellen har blivit lite äldre! När Mathias fyller år den 5:e november så har vi bestämt att vi ska göra något tillsammns, bara han och jag, över natten. Kanske en kryssning?
Vi testade faktiskt att ge Ellen flaska igår och det gick jätte bra, precis som sist!
Så himla skönt! Maja tog ju inte flaskan förrän hon var 10,5 månad och jag slutade amma. Hon började även med napp då, knasungen! Eftersom jag vägrade amma henne (var SÅ trött på det) så var hon jätte ledsen, både hungrig och snuttigt. Så tillslut tog hon flaskan efter mycket om och men, och drack välling. Sen var hon fortfarande ledsen och jätte snuttig så då tog vi fram en gammal napp och då tog hon den. Så vi lät henne ha napp tils hon var 2år och 8månader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0