Ingen bra fredagskväll.

Dagen var jätte mysig igår. Vi var först här hos mig medan de stora barnen lekte och de små mest sat i famnen eller låg och sov. Drack en stor kopp kaffe innan vi begav oss ut. Gick förbi Bandhagens centrum där vi åt på korvkiosken. Korv till barnen, kebab till mig och Carro. Efter det blev det en sväng till parkleken Bandängen.

Men kvällen var hemsk. Mathias var på bio så han var inte hemma. Maja var övertrött, trotsig, och plockade fram ALLT och bara röjde runt och lyssnade inte på något jag sa och Ellen skrek i timmar!! Hon somnade och vaknade av att hon inte kunde andas pga av allt tjockt segt snor i hennes lílla näsa, eller pga att hon hostade eller kräktes upp slem. Det var SÅ snd om liltjejen, hon var så trött så hon gallskrek rakt ut! Vilket hon aldirg brukar göra.. Och ingenting hjälpte, hon ville ju bara somna.
När båda barnen väl hade somnat skulle jag plocka undan här hemma och då blev jag galet illamående. Kräktes och hade mig.. Usch!! Men sen när jag väl hade somnat så sov jag hela natten utan att vakna någon gång av illamående eller så. Ellen var helt utmattad och vaknade bara en gång under hela natten! Sen vaknade hon vid sex igen och ville amma, och kunde inte somna om. Så hon var vaken i ungefär en timme och sen somnade hon och jag om igen.
Jag mår inte alls dåligt idag som tur är, tror det var något jag ätit! Kanske köttfärsen till tacosen eller kebaben tidigare på dagen???

Hoppas på en bättre dag idag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0