Vår jul.

Vi hade det fantastiskt igår. Alla nära var med; mina föräldrar, Mathias föräldrar, min syster, Mathias syster med pojkvän och så vi & barnen. Vi åt massor av god mat (som fanns i överflöd) och det fanns även massa godis, kakor, knäck, ischoklad, fikon och allt såntdär som hör julen till och som knappt gick åt eftersom alla var så mätta.

Barnen fick otroligt mycket fina julklappar. Och det var hur många som helst!
Maja fick tågbana, massor av lego, rit- & skrivböcker, poliskläder och polissaker, skidor, en mobil, pussel, pyjamaser, handdockor, böcker, blinkande tandborste och mer saker som jag inte minns just nu.
Ellen fick halsband, skallror, fisherprice telefon, en annan mjukishund med knappar där man kan spela in ett eget ljud, gosedjur, kläder, pyjamaser, böcker, en låtande hund med knappar och fler saker som jag inte minns just nu.

Mathias och jag fick pengar av Mathias föräldrar som är mycket välbehövliga och som ska gå till ett nytt matbord!
Jag fick mitt objektiv, en rouge, kaffe, tvål... Mathias fick böcker och så fick han tatueringstid av mina föräldrar..

På kortet stod det:

Denna klapp du kanske
önskar att du slapp
Den består av massa hål
och den görs med nål..

:)

Tack allihopa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0