Dagens läkarbesök!

Jag har glömt att uppdatera om Ellens läkarbesök idag. Läkaren gjorde en mycket nogrann undersökning där hon lyssnade på hjärtat, lungorna, tog pulsen två ställen på kroppen och kollade allmäntillstånd. I dagens läge är hon en perfekt och fullt frisk liten bebis (och sen fick hon en massa annat beröm av läkaren också, min solstråle) precis som jag trodde! Det är helt normalt att bebisar är lite blå om fötter och händer, men det är alltid bra att kolla upp sa läkaren. Skönt att ha det klart! (Och sen sa hon att man alltid ska söka till VC eller barnakuten om de blir mycket blå/lila eller blå om läpparna också,vilket kanske är självklart för de flesta men vill ändå skriva det).


Kommentarer
Postat av: Evelina - Mamma till Meja Lee ♥

Tack :) Jag har inte haft veckans tema på länge, de har bara inte blivit av. Kan kanske köra igång med de efter jul igen :)

2010-12-22 @ 22:03:09
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: Minna

Skönt att få bekräftat att allt är som det ska! Blodcirkulationen kan det ju vara lite si och så med när de är små, särskilt om de inte är så stora i växten. Ofelia var likadan :)

Kram!

2010-12-22 @ 23:43:43
URL: http://mammaminchi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0