Trevlig dag!

Idag var Majas första dag på förskolan på mycket länge. Hon hade såklart haft superkul med alla kompisar, men däremot hade hon jätte svårt att koppla nu ikväll och somnade rätt sent efter mycket "om och men".

Medan Maja var på sitt dagis så hade jag och Ellen besök här hemma under av mina kompisar Madde (och hennes lilla Moa), Caroline och Nina. Vi pluggade alla till undersköterskor samtidigt och det var ett tag sedan vi sågs, så det var jätte trevligt!
Till lunch åt vi Felix gulaschsoppa m. creme fraise och så ett gott bröd till det. Till efterrät åt vi min kladdkaka (= 2 ägg, 150g smält smör, 2dl socker, 1 dl ljus sirap, 2 tsk vaniljsocker och lite salt, ev 1 kryddmått bakuplver om man vill att den ska resa sig pyttelite, men glöm då inte att ta ut den ur ugnen när den fortfarande är ganska så kladdig) och så drack vi såklart kaffe!



_____________________________________________________________________________________________

Imorgon ska vi boka vår resa! Vi har ju funderat och funderat på vad vi ska välja men nu så har vi äntligen bestämt oss för att det blir Belinda Beach Club i SIDE, det hotellet som jag visade i ett tidigare inlägg. Ska bli så härligt och nu längtar jag ännu mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0