Min nya frisyr!


Kommentarer
Postat av: Ida

Jättesnyggt! :)

2011-01-05 @ 17:17:28
URL: http://mummylife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker personligen att det är snyggare med kortklippt, dock är jag för feg för att våga klippa av mig håret själv även fast det skulle behövas!! Mitt är också slitet som bara den efter amningen och jag har också tappat en hel del hår! Varje gång jag borstar mig så kan jag ta bort en handfull tuss med bara hår, jätteläskigt i början men till slut blev jag van.



Ja vi tyckte också det när vi började prata om det mer, dels för att Julius ändå inte kommer ha någon nytta överhuvudtaget ifall det är all inclusive eller inte, han är för liten än och sen för att inte behöva känna sig helt låsta på hotellet, vi valde hellre att satsa några hundralappar mer på ett bättre hotell och detta är tydligen väldigt populärt och omtyckt! Men jag var tvungen att byta resedatum, vi åker den 10 juni istället för jag vart osäker på ifall om jag skulle kunna få ledigt ifrån skolan så jag vågar inte riskera något så det blir till att jobba dubbla pass när man kommer hem!



Ja men det blir ju så när dem små liven blir äldre, mycket spring i benen och svårt att sitta stilla därför är det nog kul för henne att ni åker med en annan barnfamilj också, det måste ju kännas jättekul jag önskar vi också hade några kompisar att åka med men jag har ju brist på kompisar med barn så det får bli i framtiden :)



Funkar den här resan bra så är planen att vi reser till vintern igen så kanske kan få med någon då!



Hoppas ni får en underbar semester! Stor kram

2011-01-05 @ 22:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0