Mathias ska vara barnvakt!

Vi brukar alltid skämta om att Mathias ska vara barnvakt när jag gå hemmifrån ;)
Ikväll ska han alltså vara ensam med barnen då en av mina allra bästa vänner fyller 25år imorgon, och idag ska hon ha fest! Det kommer att bli jätte trevligt, och det är bara 10 minuter bort utifall att det inte går bra här hemma. Ellen vägrar ju flaska, men vi ska testa bvc´s tips med att hälla i en halv matsked socker i vällingen bara för ikväll så att jag kan vara borta lite längre (och för er alla som inte vet det så är det socker i nästan varenda färdig barngröt som går att köpa, fast det står "osockrad", kolla självapå innehållsförteckningen.. Så en halv matsked socker en ända dag är nog ingen fara!). Sen får hon ju gröt på kvällen så några timmar ska jag i alla fall kunna vara borta!

Älsklingarna får mysa själva ikväll.


Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

5 myror är fortfarande mindre än 4 elefanter (:

2011-01-08 @ 19:48:43
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Evelina - Mamma till Meja Lee

Jaså, gud så skönt :)

2011-01-09 @ 15:21:29
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0