Vänner.

Jag insåg idag hur många fina människor jag har runt omkring mig. Vänner som alltid finns där och som betyder så otroligt mycket! Som man kan prata om allt och inget tillsammans med. Bästa, bästa!

Det häftigste är att det hela tiden dyker upp nya bekantskaper om man bara tar möjligheten! Min "bästa vänner"-lista blir inte kortare även om någon har fallit bort på vägen. Tvärtom så öppnar jag famnen för nya människor på ett helt annat sätt än förut, och det är härligt! Jag inser att det är spännande med människor som inte är som jag och jag tror det till stor del handlar om att jag utvecklats enormt som person de senaste åren. Jag är stolt över den jag är och vad jag har åstadkommit innan 25-års ålder. Och det är underbart att känna så!

Jag har en fantastisk sambo som jag är kär i och som jag älskar något enormt.
Jag har två vackra döttrar som betyder mer än allt annat.
Jag har så otroligt fina vänner som jag bryr mig om och som bryr sig om mig.
Jag har en utbildning som jag är stolt över och jag känner att jag har hittat rätt i mitt yrkesval.

Ta vara på det NI har och njut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0