Nya skor.

Beställde hem lakan till Maja i rosa och då passade jag även på att köpa ett par söta tygskor till våren/sommaren på Ellos. Jag shoppar nästan ingenting alls just nu för jag måste hålla hårt i pengarna, men jag kommer behöva tygskor till våren och dessa var så söta och billiga. Jag gillar verkligen att de är randiga i vitt och ljusblått!


Jag tycker att det har kommit in massor av fint nu till våren/sommaren i affärerna och jag skuller mer än gärna köpa:

* En beige trenchcoat, så snyggt!
* Jeansshorts och lite finare shorts, gärna i ljusrosa, "kamel" och ljusbeige.
* Gladiatorskor, båda bruna och svarta.
* Ballerina. Ljusrosa, svarta och vita!
* Chinos. Mörkblå, svarta, beiga och khakifärgade..
* Bikinis, gärna i blått/vitt/rött - lite marin stil. Även något blommigt, sött & romantiskt.
* Långkjolar och långklänningar. Gärna en svart långkjol tillsammans med gladiatorskor och ett vitt linne...
* Piké t-shirts. Vitt, rosa, ljusblått.. Tillsammans med chinos eller shorts!
* Ett brunt läderbälte
* En brun väska
* Linnen
* Klänningar, somriga!
* Tunikor i ljusa färger
* Ett par riktigt ljusa jeans och ett par svarta jeans.
* En strandtunika till Turkiet, eller en sarong.

Ja, det var väl allt......  ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

Vilka fina skor :)

2011-02-10 @ 22:03:14
URL: http://mummylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0