Lunchat med syster.

Jag ringde och väckte min syster Frida imorse och tvingade iväg henne till centrum så hon kunde äta lunch med mig. Först gick vi förbi Specsavers och jag gjode en synundersökning eftersom jag måste skicka in det till transportstyrelsen för att få börja övningsköra. Efter synundersökningen åt vi massa onyttig lunch och sedan tittade vi runt i några av affärena i Högdalen. Det är ju inte direkt något stort utbud här i vårt lilla centrum, men vi gick på Lindex, Kicks, Högdalens väskaffär och så var vi på Rascals som säljer en massa fina barnkläder!  

Om ni vill så titta gärna in på : http://www.rascals.se/ 

Där finns Nova Star, Didriksons, Name it, Pippi, Lip fish, Celavi, Kavat och massa fler märken.

Själv så tittade jag lite på bebiskläder till två kompisars barn, men jag kunde inte bestämma mig så det blir en sväng förbi där imorgon igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0