Liten uppdatering!

Här hemma är det en liten sjukstuga just nu, Maja har sin astma och hostar precis hela tiden. Hon har feber till och från och är allmänt hängig. Som smöret på moset (säger man så?) så fick hon en slags allergisk reaktion på viruset i kroppen och blev prickig på hela kroppen, så igår var vi tvugna att åka till närakuten i Gullmarsplan och där fick hon12 tabletter betapred och så fick vi tavegyl utskrivet. Prickarna försvann nästan på en gång, men Maja vart helt däckad av medicinerna och sov från 15.30-06 imorse... Hon vaknade några gånger under natten och var ledsen, men somnade snabbt om igen. Och dessutom har hon sovit två gånger idag på dagen! Helt slut är hon, vår stora lilla tjej.

Just nu ligger hon i soffan och tittar på film, inte ens glassen jag har köpt till henne vill hon äta.. 

Maja har varit med min syster en stund på dagen då jag var hos frisören. Syrran kom hit, så de tittade på film och tog ett bad. Mysigt! Och mitt frisörbesök gick toppen, Ellen var så snällt hela tiden och charmade alla inne på salongen. Dessutom så gjorde min frisör Laila mig blond igen, och jag är såååå himla nöjd!!!
Först gjode hon slingor i blondt, sedan penslade hon utväxten med någon askblond ton och sedan hade hon någon annan färg i hela håret i bara någon minut.. Hon klippte även upp håret lite, men behöll längden. Så fint!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0