5 år tillsammans!

Igår -14/4- hade jag och älsklingen varit tillsammans i 5 år. Vi har hunnit med en hel del tillsammans under dessa år och vår kärlek blir bara starkare med tiden <3 Älskar dig baby!

Jag fick en jätte vacker bukett blommor dagen till ära. Och jag hade gjort en jätte stor och underbart god smörgåstårta, eftersom jag vet att han älskar det! Jag tror att den uppskattades mer än om han hade fått en present :)





Recept på smörgåstårtan:

2 paket landgångar

Fyllning:
3 burkar creme fraise
3-4 dl majonäs
Hackad dill efter smak
Några msk chilisås efter smak
Salt & peppar
ca 200 gram räckor (jag tog färdigskalade frysta att ha i smeten)
Ca 200 gram kallrökt lax i små bitar

Toppen:
Massa färska räkor
Kallrökt lax
Kokt ägg
Rom
Gurka att ganera kanten med.


Nu ska vi fira lite till med en flaska Moët ! Skål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0