Vilodagen.

Idag gick ja upp med barnen vid halvåtta och Mathias skulle få sova en timme. Försökte väcka honom efter ca 1,5 timme men han vägrade att gå upp. Jag blev väldigt irriterad, eftersom jag hade varit "snäll" och låtit honom sova... Men, men.. Han gottgjorde det sen i alla fall, så nu har jag sovit typ två timmar(?) med Ellen. Och nu är han iväg med Maja på äventyr! Och själv latar jag mig bara i soffan, Ellen sover fortfarande (hon har ju i princip vägrat att sova 2 dagar i rad, så hon är nog helt slut). Ikväll blir det middag hos svärföräldrarna, oxfilé ska serveras, mums!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja det blir spännande!! Vi får ju vänta ännu en vecka innan vi får se vad "lill"gubben väger nu!

2010-09-26 @ 16:36:37
URL: http://mummylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0