Svullen.

Jag är svullen i ansiktet, eller på kinden rättare sagt. Jäkla tand.
Men nu har jag i alla fall varit hos tandläkaren, passade även på att titta efter hål, ta bort lite tandsten och röntga tändera. Inga hål, jätte skönt!! Nu behöver jag inte gå dit igen på två år, förutom om jag behöver ta bort den här dumma tanden. Tandköttet är inflammerat och tanden har det lite trångt, men den ska få plats att växa upp. Får jag prblem igen efter detta så ska jag ringe direkt och ta ut den. 
Tandläkaren sprutade rent under "tandköttsfliken" några gånger med två olika medel(?), hoppas att det hjälper lite. Sen fick jag en lapp på något medel jag skulle skölja munnen med 2 ggr/dag i max en vecka, så jag gick till apoteket och köpte det. Går mycket pengar när man har ont, fast som tur var kom jag undan billigt hos tandläkaren. Nu hoppas jag bara att inflammationen ger med sig snabbt.
Mathias föräldrar fick hämta Maja idag, så jag passade på att sova en stund med Ellen eftersom jag sov så dåligt inatt. Jag la mig på spikmattan och sov på den, jätte skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0