Rhodos!

Nu är vi hemma igen från en underbar vecka på Rhodos!
Förlåt att jag inte skrev något "hej då" när vi skulle åka, men eftersom jag har skrivit ut efternamn på bloggen så kändes det inte bra att skriva att vi skulle åka iväg en vecka med tanke på inbrottstjuvar m.m. Bättre att ta det säkra före det osäkra.
Vi har i alla fall haft det toppen. Ellen har njutit och mått jätte bra i värmen, hon har legat i bara blöja i skuggan och "pratat" och gett stora leenden till oss alla, och andra stunder har hon bara legat och tittat på palmerna och njutit! Hon är så snäll, vår lilla bebis. Tänkt att hon blir 6 veckor på tisdag, det känns som hon har funnits hos oss jätte länge..
Maja har varit vår stora duktiga tjej hela resan! Jag är så stolt över henne. Hon charmar alla i sin omgivning och pratar med ALLA människor runt omkring. Socialare unge får man leta efter ;)
Dessutom har hon lärt sig att simma!!! Duktiga tjejen!! Hon tar upp mot 10-15 simtag som max, och sen blir det en del hundsim också.
Ska lägga upp bilder och berätta mer om vår resa när jag har tid.
Vi hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Välkomna hem igen! Så skönt att ha fått ett litet break från vardagen :) Kram

2010-09-12 @ 20:52:22
URL: http://aizah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0