Helg.

Igår träffade jag Ida och Julius. Vi åt en god räksallad här hemma hos mig, och efter det unnade vi oss gott kaffebröd. Hon följde även med till förskolan och hämtade Maja, och efter det var vi en stund i parken. Jätte trevligt!
Maja sov hos mormor och morfar igår också! De hade sitt kontaktbarn sovandes där, och Maja gillar henne jätte mycket, så det va perfekt! Det hade gått jätte bra och Maja hade sovit bättre än vad hon gör hemma. 21-0745 utan att vakna en enda gång.
Mathias hade köpt hem vin, så vi tänkte ha en myskväll. Ellen hade sovit riktigt lite under dagen, så vi trodde att hon skulle somna jätte tidigt. Men inte då... Hon var vaken ända tills jag gick och la mig! Idag har hon fortsatt krångla och bara sovit små korta stunder, jätte jobbigt! Hoppas att morgondagen blir bättre, med något längre sovpass på dagen för det behöver både vi och hon.
Ikväll är Mathias på hockey, så vi har tjejkväll med lite lördagsgodis!
Under dagen har vi varit iväg till min kompis Madde och träffat hennes underbart söta lilla Moa! Så liten hon var, kan inte förstå att Ellen var sådär pytteliten.... Maja och Amanda lekte jätte bra också, roligt!
Nu skriker Ellen... måste ta henne.... Hörs kanske senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0