Godmorgon.

Maja vaknade kl 05.00, på pricken. Hon behövde gå på toa, och sen ville hon såklart komma in till oss varpå hon väckte Ellen. Jag lyckades i alla fall övertala Maja om att det fortfarande var natt (Fördelen med att det är mörkt längre på morgonen) och efter en halvtimme hade hon somnat om. Men Ellen har fortfarande inte somnat om nu, 1,5 timme senare, så jag sitter uppe i soffan med henne. Mathias ska på maskerad ikväll, så han får sova. Sen är det oftast lättare att jag går upp om det är Ellen som vaknar, eftersom jag har bröst med mjölk i och inte han ;) Så sover jag när Ellen somnar om!



Kommentarer
Postat av: Isabel

Det är rätta takter! Man ska passa på att vila när barnet/barnen gör det :) Det tog mig ett tag att förstå det själv så i början slet jag ut mig totalt, men nu har man ju verkligen kommit in i vardagslivet med rutiner och det är skönt :)

2010-09-18 @ 12:04:47
URL: http://aizah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0