Lugn lördag.

Mathias har åkt iväg, han ska spela en innebandyturnering med jobbet. Strax kommer även Majas farfar och hämtar henne, de ska åka iväg till badhuset och simma.
Senare kommer kanske min syster över, så att jag kan färga hennes hår mörkt brunt. Om jag får så ska jag ta ett kort på henne, före- och efterbild så ni får se hur det blir!
Budade hem löshår till syrran för några dagar sedan, sånt man sätter fast med clips så att man kan ta på/av när man vill. 310 kronor fick jag det för, äkta hår!! Riktigt bra pris med andra ord. Budade även hem en molobody till Ellen igår, jätte fin. Tradera är roligt men lite farligt, kan bli att man budar hem lite onödiga saker! Men kläder beövs ju alltid ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0