Idiot.

Ja, det var precis vad en mamma sa till sitt barn häromdagen. Jag, Carro och barnen satt och åt vid grillen när det kommer en jätte stressad mamma förbispringandes, hon skriker på sitt barn att hon ska skynda (tror ja, hon pratar inte svenska, men jag uppfattar det som att hon har bråttom och att flickan ska skynda, för hon vinkar till sig ungen jätte argt) och sen när ungen springer ifatt säger hon jätte argt, IDIOT!! Och så skäller hon lite till och så säger hon IDIOT till dotten igen..

Så hemskt!!!! Jag önskar att jag hade sagt någonting. Men vi satt en liten bit ifrån och de nästan sprang förbi oss för att hinna till tunnelbanan. Men, jag känner ändå dåligt samvete för att jag inte reagerade snabbare. Man säger bara inte så till ett barn, det är så otroligt kränkande och nedvärderande.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0