Host och snor!

Ellen har snörvlat och hostat hela natten. Hon har ändå sovit hela natten med untantag för några amningstillfällen, men själv har jag sovit jätte dåligt. Det låter så otroligt jobbigt att andas för henne, så jag har bara legat ocg tyckt synd om henne. Hon har i alla fall sovit med andningslarmet hela natten, är så glad för att jag har det! Jag hade aldrig vågat somna annars när hon är såhär förkyld, stackarn får ju knappt någon luft emellanåt. Maja var inte förkyld förrän hon var mycket större, då har de liksom hunnit förstå att om man öppnar munnen så får man luft ;) Och det har inte Ellen kopplat riktigt ännu, så hon ligger och frsöker andas genom en jätte täppt näsa... låter så otroligt jobbigt. Hoppas hon krya på sig snabbt!
Igår åt vi hos mina föräldrar. Så himla gott! Röding med pressad potatis, smörslungad spenat med vitlök och tre olika såser - pepparotskräm, chilimajonäs och en örtsås. Jag var även förbi Jenny en snabb sväng på kvällen och drack ett glas rött, tack för att jag fick komma förbi gumman!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0