Hela familjen är vaken.

Ellen vaknade vid fem och kunde inte somna om. Hon väckte Maja på köpet, så vid halv sex gick jag upp med Ellen och försökte få Maja att somna om. Men det gick såklart inte! Kort därefter kom Maja upp, och sedan även Mathias. Så nu är hela familjen uppe och igång! Maja kommer vara alldeles för trött för sitt eget bästa idag, blir en lång dag för henne. Själv kommer jag nog försöka sova lite på dagen. Men efter dagislämning så blir det först en fika med Carro och lilla Julia!


Kommentarer
Postat av: Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

Oj här var vi morgon pigga ;)



Och jag som tycke Ebba väckte oss tidigt klockan åtta, vi är lediga hela familjen idag eller K ska jobba natt men han åker inte försen nio ikväll så det är skönt :)



Frisörbesöket gick jätte bra och vi behövde inte klippa så kort som jag trodde :)

2010-10-18 @ 09:12:22
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0