Dopplanering.

Jag ska snart ringa och boka tid för dop. Maja var 5 månader när vi döpte henne, och det kändes som en perfekt ålder! Hon var med och skrattade under dopet, tyckte det var spännande när prästen höll upp och visade henne för alla (Jag tänker på lejonkungen när hon gjorde så). Hon kunde sitta i sin barnstol medan vi öppnade paketen och tyckte det var kul att äta på paketsnörern.. Ja, jag tyckerdet är roligt när de är lite större när de döps helt enkelt och är mer "med".

Så nu vill jag i alla fall börja planera, vet ni vart man kan beställa fina dopkort???



Majas dop, oktober 2007.


Kommentarer
Postat av: Kristine-Mamma till Melwin

Melwin var också 5 månader när jag döpte honom. Trodde han skulle vara för stor men det var han inte alls. Jag beställde och gjorde egna kort med Melwin på. De blev jättefina. Går väl att beställa från olika fotosidor.

2010-10-04 @ 17:14:42
URL: http://ryttarmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0