Shoppinglördag.

Vi ska snart dra iväg och shoppa lite! Det var Mathias idé för han ville shoppa lite. Men jag lär komma hem med lite saker jag också, som vanligt.
Jag måste köpa lite smink för ett presentkort jag har på H&M. Och kanske kolla in om det finns något fint kvar på POP-rean. Och så måste jag börja kika efter en klänning till Ellen, som hon ska ha efter dopet! Helst en vit eller svart vill jag ha, och gärna klockformad också.. Önska mig lycka till! :)
Maja är föresten på badhuset med sin farfar, som hon ofta brukar göra på helgen! Vi hämtar upp henne efter shoppingen. Sen blir det lördagsmys för oss tjejer här hemma, Mathias ska ut med en kompis.

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0