Problem.

Fler som hade problem med blogg.se igår? Jag försökte gå in, men det gick inte. Och kunde heller inte besöka flera av de bloggar jag brukar läsa. Igårkväll fungerade det igen, men då var jag för trött för attt skriva något. Ellen somnade vid 23 och vaknade vid 06.30. Lång natt eller hur?  Därimellan åt hon 3 gånger också. MAja vaknade innan sex, men henne fick jag att somna om. Mathias är på jobbet.

Idag är Majas förskola stängd, så vi ska väl hitta på något kul under dagen. Madde och hennes barn är också hemma idag, så vi skulle antagligen hitta på något med dem.

Ikväll ska jag träna, måste verkligen komma igång med träningen ordentlig nu igen. Ska tydligen inte köra någon konditionsträning, enbart styrka. Det ska man tydligen bränna lika mycket fett utav ändå, så de här extra kg jag går och bär på ska bort.

Nu är det inte lång kvar tills dess att vi ska åka till Finland och bo på hotell. Längtar!! Ska bli skönt att komma iväg i några dagar och ta det lugnt, äta gott och må bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0