Mätt och belåten.

Nu har vi avnjutit middag och efterrätt. Jag hade tänkt att köpa oxfilé idag, men tydligen ska vi äta det hos Mathias föräldrar på söndag då Mathias pappa har fyllt år, så då struntade jag i det och körde på köttfärs i pitabröd med grönsaker, vitlökssås och stark ajvar. Mathias var ju inte hemma sist vi åt det, så jag ville göra det igen och han tyckte att det var gott så det kommer vi att äta flera gånger! Ett alternativ till tacos, och så mycket godare!!
Till efterrätt blev det dumlepannacotta, och det var riktigt gott!! I alla fall tyckte jag och Maja det, Mathias är inte så jätte förtjust i konstistensen på pannacotta.

Tog bilder på efterrätten, men orkar inte ladda upp de nu. Jag är så himla trött, Ellen krånglade igår och ammade sedan klockan 22, 00, 03 och strax innan sex och sen gick vi upp.. Och sen så har vi varit igång hela dagen idag, haft kompisar över och sådär. Nu blir det fredagsmys =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0