Lugna dagen.

Idag har vi bara tagit det lugnt, städat och så. Jag dammsög och torkade golven och gick ned med lite saker i källaren under dagen. Passade på att sova lite med Ellen eftersom jag har sovit rätt dåligt de senaste dagarna.
Mathias och Maja åt middag hos Mathias föräldrar, medan jag och Ellen var hemma. Ellen var rätt gnällig och övetrött, ville helst bli buren. Sen sov hon en stund men nu är hon vaken igen! Hon borde vara helt slut...

Imorgon ska Maja vara ledig från förskolan, så vi går antagligen till parken om vädret tillåter. Sen tänkte jag nog göra någon god fredagsmiddag och någon smarrig efterätt. Funderar på att göra pannacotta, och smälta ned dumle i grädden så att det blir en dumlepannacotta, eller kanske ska jag göra en cheesecake istället??

Kommentarer
Postat av: Ida

Har Ellen också blivit en nattuggla nu? Julius sover små korta stunder fram tills 21-22 ungefär och då somnar han för natten, så har det varit nu i någon vecka! Men det går ju hela tiden upp och ner. Jag tycker du ska satsa på dumle pannacotta, det lät jättegott! Kram!

2010-11-11 @ 21:29:23
URL: http://mummylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0