Lediga!

Idag har vi varit på barnadiset med Madde, Carro och Jonna, samt alla barnen. Lika roligt och trevligt som vanligt, och barnen har så himla roligt :) Maja var helt slut efteråt, hon hade sovit rätt lite inatt.
Vi orkade inte laga mat, så det blev hemkörning av pizza. Maja ville ha kebabpizza, Mathias köpte "Amigo" som är en pizza med pepperonikorv, skinka, köttfärs & jalapeno, och jag köpte en turkisk special som det är en turkisk krydda på, kött, paprika och tomat, så bad jag att få fetaost på också, jätte gott!!
Nu har vi haft lite fredagsmys och kollat på idol. Maja la vi tidigt, och Ellen somnade i soffan men har precis vaknat igen... Hon sög på tummen för första gången idag!! Får se om hon fortsätter med det eller om hon föredrar nappen som hon har nu.
Imorgon ska Maja på Skansen med mina föräldrar och deras kontaktbarn. Sedan ska hon på hockey med Mathias. Och på söndag ska hon och jag ha lite egentid och se "Sammys äventyr" och även gå på Mcdonalds.
Hade egentligen tänkt att vänta med bio, men alla som har sett den filmen säger att den är så bra och så häftigt gjord i 3D!
Tog några fina kort med kameran idag, jag börjar äntligen lära mig att fota manuellt med den! Jag tänkte lägga upp några kort på Maja och min syster imorgon, så ni får se dem då.

Ha en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Madde

Det var verkligen jättekul att ses! Kanske ses på måndag igen då? Moa ligger på mig i soffan och sover, hon vägrar ligga själv. Hyrde film som var skitdålig.. Jag tror jag går och lägger mig snart! Ha en mysig helg så hörs vi. Kram

2010-11-19 @ 21:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0