Julklappar!

Det börjar närma sig jul med stormsteg, och eftersom det är en hel del julklappar att inhandla så är det bäst att sätta igång.

Lekmer hittade jag jätte fina leksaker till båda barnen. Jag hade dessutom 100:- rabatt där ifrån cdon.

Maja fick en klosslåda med Lego, en legoplatta, en Hello Kitty  "Nyfiken på att läsa"-bok, Leklera 12 burkar, Lego Sjöflygplan och en "Jag börjar skriva"-bok. Ellen fick en pekbok och den klassiska telefonen från Fisher price som man kan gå runt och dra på, låtsas prata i m.m.






Kommentarer
Postat av: Ida

Ja verkligen, haha! Och något som var ännu mer roligt var att jag också hade planerat att ha den på mig på Julius dop när jag läste att du tänkte ha det på Ellens! Men vi får se, jag har inte bestämt mig riktigt ännu!



Okej, ja Julius är som sagt en riktig nattuggla men sover däremot gärna länge på morgonen det är ju också både på gott och ont för det kan bli riktigt jobbigt när han blir sådär övertrött och gnällig men vägrar ändå att somna! Men förhoppningsvis blir det bättre när vi kommer hem igen och kan börja med dem vanliga rutinerna, bland annat att han sover i sin egen säng!



Ja det lät jättebra, du är så duktig Nina! Jag önskar jag var lika kreativ och påhittig som du när det gäller matlagning och bakning! Hälsa tjejerna så gott och ha en fin helg! Kramar

2010-11-12 @ 14:40:30
URL: http://mummylife.blogg.se/
Postat av: Ida

Njae alltså jag är ju inte jättedålig men heller inte jättebra! Eftersom jag aldrig behöver laga maten så har man heller inte tillfälle att öva men här i Norrköping har jag faktiskt passat på lite och speciellt nu när Robbin är borta så måste jag ju laga mat om jag vill äta så det går ju om jag vill men jag har lovat mig själv att bli bättre på att ta initiativet till att laga maten! Kommer nog bli roligare när vi flyttat och jag får det kök jag vill ha!



Ja han är otroligt tidig med mycket saker, bland annat så ålar han ju redan! Julius kan också stå mot mina ben utan att jag håller i honom men fortfarande väldigt ostadigt och jag är för rädd för att pröva filma det utan Robbin, det får bli när han kommer hem! Jag har ganska många läsare (drygt 50-70 per dag) men jag anser inte att det är farligt för Julius att jag lägger ut någon enstaka film på honom där han gör saker som han är duktig på det tror jag bara är roligt för han att ha och se på när han blir äldre dessutom är min blogg trots allt en mamma blogg som ska gå in lite djupare på hur det är för mig att vara mamma och Julius utveckling!



Ja skicka gärna det, det är alltid kul att se andra bebisar utveckling också! :)



Kramar!

2010-11-12 @ 18:38:27
URL: http://mummylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0