Godmorgon.

Idag fick jag "sovmorgon"! Jätte skönt. Ellen vaknade någon gång efter fem, så vi ammade, jag gav nappen, ammade lite till, "buffade" på rumpan men hon ville inte somna om. Och så tände jag lampan tillslut efter mycket om och men, och då var klockan redan 06.15!!
Nu sitter vi tjejer i familjen framför SvtB och glor på barntv. Mathias har nyss åkt till jobbet.

Funderar på om vi ska låta Majas hår växa och bli långt, eller om vi ska klippa upp det lite kortare igen. Ungefär som hon hade här:



Vad tycker ni? Långt eller kort?


Kommentarer
Postat av: Agneta

Halloj, om farmor får tycka, så tycker jag att hon ska ha lugg,inte så kort men hon är så söt i det och så slipper hon hålla på med håret bakåt, det är vad jag tycker, det blir fint hur som helst Maja är alltid sööööt kramisar

2010-11-03 @ 11:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0