Godmorgon!

Vilket fint väder det är ute! Strålande sol och redan ganska varmt, 15 grader klockan 08.20 är inte illa alls. Fast det skulle ju bli rätt dåligt väder idag, så det lär väl ändras lagom tills dess att man ska gå ut.

Vet inte alls vad vi har för planer för dagen idag. Mathias pratade om att kanske åka till Farsta centrum och shoppa lite. Hur som helst så köper vi nog slingor till både honom och mig, nu är ju sommaren snart här och då är det fint med mycket ljusa slingor på oss två, tycker jag (Sen fattas bara att bli brun också....). Sen tycker jag det är himla kul att slinga håret på andra. Särskilt på Mathias :D
Igår lyckades jag buda hem en helt ny MOLO t-shirt till Maja, "Airbush", för 179:- Perfekt! Jag gillar verkligen det mönstret. Alltså MOLO har alltid varit dyrt, men nu är det ju galet dyrt. De vanliga långärmade tröjorna kostar 499:- och de gjorde de inte förut! Trist att det ska vara så ruskigt dyrt tycker jag.. Ibland kan man ju köpa en ny tröja och så spiller dem något som inte går bort i tvätten, första gången de använder det. Då känns det inte riktigt värt att köpa tröjor för en femhundring. Aja, nog om det....
Maja sov till 07.30 idag, rena sovmorgonen! Nu bygger hon med klossar, skönt att hon leker så bra själv nu för det gjorde hon inte förut. Hon tjattrar i ett men det är ju bara mysigt. Fast hon blir väldigt irriterad på mig när jag inte hör vad hon säger, eller om jag svarar -"mmm" på fel ställe. Ibland måste man stänga av öronen och koncentrera sig på sitt = inte så uppskattat alla gånger.
Bebis i magen har haft sitt "morgonrace", som vanligt på morgonen har den alltså haft det riktigt livat i magen! Men nu verkar h*n sova gott igen. Myspys! Skulle gissa på att liten vaknar snart igen, eftersom h*n alltid gör det efter jag har ätit och druckit kaffe.
Nej nu kurrar magen högt, dags för den där frukosten! Maja vill ha toast med ost & skinka, låter som en rätt bra idé.

Ha en mysig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0