"Flickan med de röda skorna - Berättelsen ...

img_0687 (MMS)

"Flickan med de röda skorna - Berättelsen om min älskade flicka som dog i cancer". Den bok började jag på igårkväll och liksom den andra boken så läste jag ut denna direkt. Den var ännu bättre och ännu mer gripande! Otroligt osorglig men en hyllning till livet. Dessa böcker har verkligen fått mig att tänka och jag känner någon slags ro över mig själv och mitt liv just nu och bara njuter. Som nyss, njöt av att hålla Maja i handen påväg till dagis, av solen som lyser och av alla pussar jag fick när jag lämnade på dagis. Jag känner mig harmonisk och tillfreds, de senaste veckorna mer än på mycket länge. Och det smittar av sig på Maja, underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0