Bara för att...

1. Vad heter du: Nina
2. Ett ord på fyra bokstäver: Boll
3. Flicknamn: Ellen
4. Pojknamn: Vilmer
5. Yrke: Vårdbiträde, Omsorgsassistent, Barnskötare & Personlig assistent... (Men snart blir jag... undersköterska!!)
6. Färg: Rosa
7. Klädesplagg: Tights.
8. Mat: Idag TEXAS LONGHORN! Men annars gillar jag det mesta..
9. Sak i badrummet: Badkar
10. Plats/stad: Nåttarö
11. En orsak att vara sen: Att jag letar efter nycklar, mobil m.m......
12. Något man skriker: Nu räcker det!!!!!
13. Film: Ice age 3, den går på repeat här hemma....
14. Något man dricker: Kaffe
15. Band: The knife
16. Djur: Hund
17. Gatunamn: Skebokvarnsvägen
18. Bil: Vilken som helst, ge mig en bil!
19. Sång: "här är jag och där är du...." (Maja sjunger den just nu....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0