Trötter.

Jag är så himla trött just nu. Vet inte varför, om det bara är graviditeten eller om järnvärdet är dåligt. Men järnvärdet var påväg uppåt sist och jag har ju tagit en niferex om dagen, så det borde ju hjälpa tycker man. Skulle hem till en kompis från klassen nu, men jag hoppade det. Är för trött, måste ha tvättstugan och har massa annat som ska fixas. Trist, men vad gör man?

Här är i alla fall klänningarna jag har beställt på hm:



Har även denna sedan tidigare ur samma kollektion:



Sedan beställde jag som sagt en svart klänning, likadan som den turkosa jag hade på bild i tidigare inlägg. Och vet ni vad jag beställde mer? En matta till vardagsrummet, en grå, för halva priset. Hoppas den är fin i verkligheten.

Kommentarer
Postat av: Ida

Men vilka söta klänningar, jag skulle verkligen behöva en bekväm klänning som inte spänner åt vid magen.. kanske också beställer en.



Kramar

2010-06-01 @ 21:31:41
URL: http://idafeliicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0