Segpropp.

Jag har haft en allmänt seg dag och har därför inte haft någon som helst lust att blogga under dagen. Men jag har i alla fall hunnit med att plocka som vanligt, diska, bädda sängarna och tvätta två maskiner tvätt, samt mina två par vita tygskor.
Jag och Maja har varit i parken också, och hon hittade som vanligt en pojke att leka med. Denna gång en pojke som skulle fylla 4 år i september. De hade jätte roligt tillsammans i lekstugorna! Ordnande fest med köttfärssås och glass, som de bjöd oss mammor på!

Jag har faktiskt packat lite till bb-väskan idag också. Några par ombyten till bebisen, sjalen, olja, några blöjor, nappar och amningsinlägg har jag packat ner. Resten av mina saker får åka i senare! Måste komma ihåg att köpa lite hygienartiklar också. Men än så länge har jag ju tid på mig. 1 månad till bf idag! Jag tänkte ha väskan helt färdig tills vi åker till Nåttarö den 4e juli, så att jag kan ta med den dit. Utifall att förlosningen mot förmodan skulle starta redan under tiden vi är där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0