Middag.

Vi kom precis hem från en god middag hos svärföräldrarna, för att "fira" lilla mig som blivit undersköterska. Vi hade hjälpts åt med maten allihopa och tanken var att vi skulle grilla och äta ute, men det var alldelles för blåsigt (och några regnskurar kom då och då). Så Mathias pappa grillade på gården och så åt vi allihopa uppe i deras lägenhet. Allt var så himla gott - snittarna, varmrätten & efterätten. Jag tog med kameran, men glömde bort att fota så det blev inte så värst många bilder. Men några stycken lyckades jag ta, så jag bjuder på någon bild eller två imorgon.
Jag fick presenter också! En liten första hjälpen väska  och 500:- av mina föräldrar, och så 500:- av Mathias föräldrar. Jag blev så glad! Pengarna kommer verkligen komma tilll användning om man säger så..
Maja somnade precis, så nu ska vi mysa lite innan det är dags att sova. Tror minsann att jag ska äta lite sorbéglass, hallon och fläder.... Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0